František Fuka na svém blogu publikuje pod mým oblíbeným štítkem mediální_mrdky nepřesné zprávy ze světa médií. Jeho rubrika většinou cituje klasicky super.cz a blesk.cz (což vyústilo v nedávný velmi vtipný programátorský pokus), ale já si našel ještě snazší oběť... není nad to když se do filmového řemesla pustí samotné Tesco jako na následujícím obrázku z jejich, jistě informačně hodnotného, magazínu.
čtvrtek 21. června 2012
Mediální mrdky - Tesco
František Fuka na svém blogu publikuje pod mým oblíbeným štítkem mediální_mrdky nepřesné zprávy ze světa médií. Jeho rubrika většinou cituje klasicky super.cz a blesk.cz (což vyústilo v nedávný velmi vtipný programátorský pokus), ale já si našel ještě snazší oběť... není nad to když se do filmového řemesla pustí samotné Tesco jako na následujícím obrázku z jejich, jistě informačně hodnotného, magazínu.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat